Regeneracja i czyszczenie filtrów cząstek stałych oraz katalizatorów metodą FCM Flush Cleaner Machine to nowoczesne rozwiązanie dla Twojego pojazdu. Ta innowacyjna technika zapewnia głębokie oczyszczenie, przywracając elementom fabryczną wydajność. Skutecznie usuwa nagromadzone zanieczyszczenia, poprawiając działanie silnika i redukując emisję szkodliwych substancji. Wybierz FCM Flush Cleaner Machine, by zatroszczyć się o swoje auto i środowisko.
Czyszczenie czyli regeneracja DPF
Filtry DPF FAP są to filtry, montowane w układzie wydechowym silników diesla i stworzone zostały one w związku z coraz większymi restrykcjami w zakresie emisji szkodliwych związków, które są efektem ubocznym spalania paliwa w komorze silnika spalinowego.
Nadrzędnym celem filtrów jest oczywiście oczyszczanie spalin emitowanych do atmosfery ze związków, które zatruwają środowisko. Nie mniej jednak służą one również do prawidłowych procesów spalania, dzięki czemu sprawność silnika w wyniku prawidłowego działania filtru staje się lepsza.
Więcej informacji o filtrach cząstek stałych
Szczególna eksploatacja filtrów to temat firm transportowych. Przy samochodach ciężarowych pokonujących setki kilometrów dziennie eksploatacja jest większa. Nie mniej jednak każda firma, której oferta to transport międzynarodowy prędzej czy później korzysta z regeneracji. To dużo mniejsze koszty, a częsta eksploatacja podzespołów powoduje duże oszczędności.
Czyszczenie katalizatorów i DPF ciężarowych samochodów to normalny typowy proces odzyskania sprawności układu wydechowego. To doskonała alternatywa naprzeciw zakupu nowej części.
Regeneracja filtrów DPF FAP oraz GPF
Niestety filtry po pewnym okresie eksploatowania ulegają zapchaniu w wyniku czego zaburzony jest przepływ spalin w ich wnętrzu wkładu o chropowatej strukturze w przekroju stworzonego z kanalików wyłapujących cząstki sadzy i inne trujące cząstki.
Oczywiście można ten przepływ doprowadzić do stabilnego stanu rzeczy, stosując czyszczenie filtra. Jest wiele metod na rynku, które oferują czyszczenie filtrów DPF FAP ale spośród wszystkich, tylko metoda czyszczenia wodą jest wyjątkowo skuteczna i nie jest to metoda destrukcyjna. Regeneracja filtrów cząstek stałych nowoczesną metodą stosowana jest na przykład w firmie Turbo-Elmar s.c. – profesjonalna regeneracja DPF FAP i katalizatorów która zlokalizowana jest w miejscowości Mielec w woj. podkarpackim. Adres firmy to ul. Polna 3, 39-300 Mielec. Jeżeli chcesz aby Twój filtr został profesjonalne zregenerowany zadzwoń +48 609 141 806.
Profesjonalna regeneracja DPF Sandomierz, Tarnobrzeg, Dębica i inne miasta
Jeżeli chcesz wiedzieć na czym polega profesjonalna regeneracja DPF to sprawdź technologię FCM! Często notujemy klientów z w/w miast oraz innych jak Rzeszów, Połaniec, Tarnów, Nowa Dęba, Szczucin, Jasło, Sanok, Przemyśl, Rzeszów, Radomyśl Wielki, Padew Narodowa, Kolbuszowa, Przecław i inne. Naprzeciw metod takich jak czyszczenie poprzez wypalanie wkładu, które związane jest z rozcinaniem i ponownym zespawaniem obudowy filtra, czy poprzez ultradźwięki albo mało skuteczne czyszczenie chemiczne metoda czyszczenia wodą pod ciśnieniem jest najnowszym rozwiązaniem, przede wszystkim skutecznym i wysoce efektywnym. Taka właśnie metoda dzięki urządzeniu Flash Cleaner Machine stosowana jest w firmie TURBO-Elmar s.c. Inne informacje o filtrach znajdują się na stronie profilu firmy w Google.Czyszczenie filtrów a usuwanie DPF?
Przede wszystkim usuwanie filtra DPF jest nielegalne i grozi grzywną lub mandatem. W nowoczesnych krajach Unii Europejskiej gdzie restrykcja związana z ochroną środowiska jest wyjątkowo duża przy pierwszej wizycie w serwisie lub warsztacie i diagnostyce, która wskazuje na usunięty filtr, fakt ten zgłaszany jest do odpowiednich instytucji a samochód zostaje zatrzymany. Koszt filtra w Polsce to tysiące złotych, znacznie wyższy koszt to taka usługa wraz z filtrem realizowana za granicą.
W przypadku usunięcia filtra należy obowiązkowo zgłosić taki fakt podczas sprzedaży samochodu nowemu nabywcy gdyż jest to wada ukryta samochodu.
Usuwanie filtra cząstek stałych powoduje problemy w diagnostyce układu silnika i układu wydechowego. Po usunięciu na sterowniku podawane są nieprawidłowe odczyty z czujników, oczywiście można wgrać nowe mapy do sterownika i symulować wskazania czujników. Jednak przy najbliższym przeglądzie diagnosta lub serwis poinformuje nas o braku filtra. W Polsce fakt nie posiadania go nie jest zgodny z prawem. Przestrzegamy, nie trzeba usuwać filtra DPF jeżeli nie chce się narażać na wysokie koszta, regeneracja to proces około 10x tańszy i tak samo skuteczny dla całego procesu jak zastosowanie nowego filtra.